zondag, juni 03, 2007

Heroes achterna!

De verkiezingskoorts stijgt. 10 juni nadert. Opiniepeilingen voorspellen, partijen weerleggen. Binnen de Sp.a staat Freya Van den Bossche onder druk.

Zal zij een blauwtje oplopen?
Zal ze met felrode kaken rondlopen na 10 juni?

Cursief Huigje ging op onderzoek.

Hij las eerst over de mateloze bewondering van de rode minister voor de blauwe partij:
" Ik vind het jammer dat De Gucht mijn politieke tegenstander is ... natuurlijk komt er altijd strategie bij kijken - en daarom zou ik nu beter niks positiefs over hem zeggen - maar eigenlijk vind ik hem een fantastische man."

Hij zag vervolgens de campagne van Freya, die volmondig JA! uitroept.


Tenslotte transformeerde hij zich in de figuur van Hiro Nakamura, de held uit de Amerikaanse science fiction dramareeks 'Heroes', waarbij mensen met buitengewone gaven proberen de wereld te redden. Hiro kan in de tijd reizen, en dat was voor Cursief Huigje een meevaller. Net als Sylar (de slechterik uit de reeks) kon hij de gave van anderen 'overnemen'. Dus zette Cursief Huigje de tijdmachine in op maandag 11 juni ... the day after.

Hij slaagde erin om een foto te nemen van Freya.


Zo te zien, heeft ze teveel het blauw gedachtengoed verdedigd!:)

Labels: , ,

7 Reacties

At zondag, juni 03, 2007, Anonymous Anoniem said...

Hier in Nederland hebben we nog maar weinig van de Belgische verkiezingen vernomen. Dat zal pas op de verkiezingsdag zelf worden denk ik.

 
At maandag, juni 04, 2007, Anonymous Anoniem said...

Volgens mij hebt ge u van datum vergist: we moeten op zondag 10 juni gaan stemmen, de 9de is ne zaterdag.

 
At maandag, juni 04, 2007, Blogger Julia said...

Haha Bart, aan het photoshoppen geweest ???? Mooie blauwe ogen in elk geval :):)

 
At maandag, juni 04, 2007, Blogger Cursief Huigje said...

@julia: nee, ik kan niet photoshoppen ... iemand anders had zich geamuseerd om de affiches langs de baan een beetje bij te kleuren:)
@benny: meteen ben ik ontmaskerd. Ik ben geen echte hero. (ik heb ondertussen de data aangepast)

 
At dinsdag, juni 05, 2007, Anonymous Anoniem said...

Freya ziet er eigenlijk altijd goed uit, zelfs beklad.

 
At dinsdag, juni 05, 2007, Anonymous Anoniem said...

Smiling Cobra deelt mee dat hij absoluut niets te maken heeft met het weblog Shining Cobra.

 
At dinsdag, juni 05, 2007, Blogger CocktailSaurus said...

Ik vind dat je net WEL een Hero bent! Je reisde niet enkel door de tijd, maar je hebt heel het tijds- en plaatscontinuïteit aangepast zodat de negende en de tiende juni op een geheel andere tijd viel!
Geef maar toe, je deed dat expres! Nog even van het weekend genieten e.d.

 

Een reactie posten

<< Home