zondag, februari 17, 2008

Licht in de duisternis?

Soms gaat bij Het Laatste Nieuws, de meest verkochte krant in Vlaanderen, het 'licht' even uit.
Soms gaat de redactieploeg ferm uit de bocht, soms zit de webmaster van de krant eerder met zijn duimen te draaien, dan dat hij met zijn vingers de juiste correcties aanbrengt.

Want hoe verklaar je volgende tekst op hun website?
"Ondanks het honderdste doelpunt van Wesley Sonck in Eerste Klasse, bleef Standard in de slotfase overeind en zo licht de titelstrijd weer helemaal open."

Labels:

6 Reacties

At maandag, februari 18, 2008, Blogger saartje said...

Oh verdorie...ben 'k blij dat 'k dat niet zien staan had...
Ik word altijd zo vreselijk ongemakkelijk als 'k zo'n schrijfblunders zie, zeker in kranten en tijdschriften... *koude rilling*

 
At maandag, februari 18, 2008, Blogger pierre du coin said...

Ik moet hier niet teveel lachen want ik had niets gezien na de eerste lezing. Ik dacht hier al iets in de comments te posten over het feit dat Club in Blauw-zwart speelt... Gelukkig had ik eerst de comment van saartje gelezen!

 
At maandag, februari 18, 2008, Anonymous Anoniem said...

En zo vind je er op hun website elke dag wel een paar. Hopelijk zien ze snel het licht en wordt alles beter.

 
At dinsdag, februari 19, 2008, Blogger Daniel Struyf said...

Waarom blijf je dan HLN lezen?

 
At dinsdag, februari 19, 2008, Blogger Julia said...

Niet zo'n groot licht dus die man :):)

 
At maandag, maart 24, 2008, Anonymous Anoniem said...

*net wakker en vol schaamrood*
khad het ook niet direct door! en dat voor iemand die allergisch is aan zo'n fouten :o)

 

Een reactie posten

<< Home